Tarieven
Abonnementen
Het is mogelijk een jaar abonnement af te sluiten. Dit verdient de voorkeur omdat u dan altijd iemand heeft die u kan bereiken met uw ICT vragen. U kunt zelf het beste inschatten welk van de onderstaande abonnementen het beste bij u past. Het abonnement geldt niet voor eenmalige projecten zoals het inrichten van een nieuwe computer of het aanleggen van een draadloos netwerk.
Inhoud |
Instap (p.m.) |
Medium (p.m.) |
Zwaar (p.m.) |
---|---|---|---|
Ondersteuning op afstand middels computer overneem software | X | X | X |
Toegang tot het Helpdesk systeem (forum en oplossingen) | X | X | X |
Aanmelden van helpdesk vragen (maximaal 5 x per maand) | X | ||
Aanmelden van helpdesk vragen (maximaal 10 x per maand | X | ||
Aanmelden van helpdesk vragen (ongelimiteerd) | X | ||
Uitvoeren van Windows updates (Uitgebreide ondersteuning op afstand) | X | X | |
Uitvoeren van virusscanner updates en viruscontrole | X | ||
Actief uw computer/laptop in de gaten houden (virussen, vollopen harde schijven, hardware storingen) | X | ||
Rapporteren van storingen aan de hand van overzichten | X | ||
€ 10,- | € 25,- | € 35,- |
Uurtje factuurtje
U kunt ook kiezen om op basis van uurtje factuurtje onze kennis in te huren.
U stelt ons een vraag en wij gaan bekijken hoe wij u zo goed- en snel mogelijk kunnen helpen. Hierna wordt op basis van de bestede tijd en eventuele materiaal kosten een factuur opgesteld
Tarief voor werkzaamheden bedraagt € 12,75- per halfuur (€ 27,50 per uur)
Uurtarief geldt in elke vorm van ondersteuning (telefonisch, aan huis of wanneer wij het scherm van uw pc overnemen.
Voorrijkosten zijn tot 10km € 10,- en van 10km t/m 25km € 20,-
De voorrijkosten gelden ook bij halen en/of brengen van de apparatuur
Kosten voor parkeren worden doorberekend