Tarieven

Abonnementen

Het is mogelijk een jaar abonnement af te sluiten. Dit verdient de voorkeur omdat u dan altijd iemand heeft die u kan bereiken met uw ICT vragen. U kunt zelf het beste inschatten welk van de onderstaande abonnementen het beste bij u past. Het abonnement geldt niet voor eenmalige projecten zoals het inrichten van een nieuwe computer of het aanleggen van een draadloos netwerk.

Inhoud

Instap (p.m.)

Medium (p.m.)

Zwaar (p.m.)

Ondersteuning op afstand middels computer overneem software X X X
Toegang tot het Helpdesk systeem (forum en oplossingen) X X X
Aanmelden van helpdesk vragen (maximaal 5 x per maand) X    
Aanmelden van helpdesk vragen (maximaal 10 x per maand   X  
Aanmelden van helpdesk vragen (ongelimiteerd)     X
Uitvoeren van Windows updates (Uitgebreide ondersteuning op afstand)   X X
Uitvoeren van virusscanner updates en viruscontrole     X
Actief uw computer/laptop in de gaten houden (virussen, vollopen harde schijven, hardware storingen)     X
Rapporteren van storingen aan de hand van overzichten     X
  € 10,- € 25,- € 35,-

Uurtje factuurtje

U kunt ook kiezen om op basis van uurtje factuurtje onze kennis in te huren.

U stelt ons een vraag en wij gaan bekijken hoe wij u zo goed- en snel mogelijk kunnen helpen. Hierna wordt op basis van de bestede tijd en eventuele materiaal kosten een factuur opgesteld

Tarief voor werkzaamheden bedraagt € 12,75- per halfuur (€ 27,50 per uur)

Uurtarief geldt in elke vorm van ondersteuning (telefonisch, aan huis of wanneer wij het scherm van uw pc overnemen.

Voorrijkosten zijn tot 10km € 10,- en van 10km t/m 25km € 20,-

De voorrijkosten gelden ook bij halen en/of brengen van de apparatuur

Kosten voor parkeren worden doorberekend